Welcome to My Blog (◕‿◕✿)...Don't forgot to follow ea'...Jgn lupe tinggalkan link awak di shoutbox sbb saya nk gak tgk blog awak yg chumell tu...I hope you all enjoy in this blog...hehe

Saya Tahu Saya Tak Cantik...


"Phewittt! Yo ! Awek cun lalu laa. Wahhh !! Comelnya dia. Perghh !! Dia jeling ! Assalamualaikum boleh saya nak kenal dgn awk ?" usik sekumpulan budak nakal yang tak pergi solat Jumaat , tapi bangga kemain dekat kedai makan sambil 'phewit - phewit' awek yang lalu lalang sambil ketawa berdekah-dekah.
"Hai ! Artis Korea ni cute sangat-sangat! Very love her! Nak jadi macam dialah. Kenapa dia lawa aku tak lawa? Semua baju dia pakai semua nampak cantik. Ishhhh... jelesnya aku!", bentak seorang gadis sambil menatap sebuah majalah hiburan yang terkenal....








♥ Don't forget to drop your comment ♥

No comments:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers